სოფელ ხორნაბუჯის საჯარო სკოლის ფიზიკა - მათემატიკის მასწავლებელი გიული ყოჩიაშვილი

კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება

კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება და მათში მონაწილეობა
სამუშაო შეხვედრების ორგანიზატორი მასწავლებელი:
ამ აქტივობის ფარგლებში 1 კრედიტქულა მიენიჭება მასწავლებელს, რომელიც ორგანიზებას უწევს და უძღვება მინიმუმ 3 სამუშაო შეხვედრას.

ორგანიზატორი მასწავლებლის მიერ შეფასების ჯგუფისთვის წარსადგენი დოკუმენტაცია:
1. 3 სამუშაო შეხვედრის გეგმა (მიზნისა და თემატიკის/საკითხების მითითებით);
2. დასწრების ფურცელი თითოეული შეხვედრისათვის, ჩატარების თარიღის/დროისა და მონაწილეთა საკონტაქტო ინფორმაციის მითითებით.

მასწავლებლის შეფასების ჯგუფი განიხილავს და აფასებს სამუშაო შეხვედრის/შეხვედრების ორგანიზატორი  მასწავლებლების მიერ წარმოდგენილ დოკუმენტაციას და იღებს გადაწყვეტილებას მათთვის კრედიტქულის მინიჭების შესახებ.


                                 სამუშაო შეხვედრების ორგანიზატორი მასწავლებლის შეფასების რუბრიკა

 კრიტერიუმები
1
2
3
4

1 შეხვედრის მიზნის განსაზღვრა
თითოეული შეხვედრის მიზანი ბუნდოვნად ან არ არის ჩამოყალიბებული; შეხვედრის აქტუალურობა არ არის დასაბუთებული.
თითოეული შეხვედრის მიზანი არასრულყოფილად არის ჩამოყალიბებული; მიზნის აქტუალურობა არ არის დასაბუთებული.
თითოეული შეხვედრის მიზანი განსაზღვრულია, თუმცა შეხვედრის აქტუალურობა საკმარისად არ არის დასაბუთებული.
თითოეული შეხვედრის მიზა-ნი მკაფიოდ არის განსაზღ-ვრული; შეხვედრის აქტუალუ-რობა სრულიად ლოგიკურად არის დასაბუთებული.
2 შეხვედრაზე განსახილველი საკითხის/საკითხების განსაზღვრა და მათი მიზანთან შესაბამისობა
შეხვედრაზე განსახილველი საკითხი/საკითხები არ შეესაბამება მიზანს; ისინი ბუნდოვნად ან საერთოდ არაა განსაზღვრული.
შეხვედრაზე განსახილველი საკითხი/საკითხები გასაზღვრულია, მაგრამ მეტწილად მიზანთან შეუსაბამოა.
შეხვედრაზე განსახილველი საკითხი/საკითხები განსა-ზღვრულია და შეესაბამება შეხვედრის მიზანს; თუმცა, მიზნისა და საკითხის / საკი-თხების შესაბამისობა საკმა-რისად არ არის დასაბუთე-ბული.
შეხვედრაზე განსახილველი საკითხი/საკითხები მკაფიოდ არის განსაზღვრული და სრუ-ლად შეესაბამება შეხვედრის მიზანს; მიზნისა და საკითხის /საკითხების შესაბამისობა გამ-ყარებულია შესაბამისი მაგა-ლითებითა და არგუმენტებით.
3 შეხვედრის ეფექტიანობა
შეხვედრაში მონაწილე მას-წავლებლების შეფასების შედეგები და რეფლექსიები ადასტურებს, რომ შეხვედ-რები არ იყო ეფექტიანი; ჩანს, რომმიზანი არ არის მიღწეული.
შეხვედრაში მონაწილე მას-წავლებლების შეფასების შე-დეგები და რეფლექსიები ადასტურებს, რომ შეხვედ-რები არ იყო საკმარისად ეფექტიანი; ჩანს, რომ მიზა-ნი ნაწილობრივ არის მიღწეული.
შეხვედრაში მონაწილე მასწავლებლების უმეტესო-ბის რეფლექსიები ადასტუ-რებს შეხვედრების ეფექტია-ნობას; ჩანს, რომ მიზანი უმეტესად მიღწეულია.
შეხვედრაში მონაწილე ყველა მასწავლებლის რეფლექსიები ადასტურებს შეხვედრების ეფექტიანობას; ჩანს, რომ მიზანი მიღწეულია.


სამუშაო შეხვედრების ორგანიზატორი მასწავლებლისთვის კრედიტქულის მინიჭება: სამუშაო შეხვედრის/შეხვედრების ორგანიზატორი მასწავლებლის შეფასების ჯამური ქულაა 12. მასწავლებელს მიენიჭება 1 კრედიტქულა, თუ ის დააგროვებს ქულათა ჯამური რაოდენობის მინიმუმ 75%-ს, ანუ მინიმუმ 9 ქულას.


                                

Комментариев нет:

Отправить комментарий