კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება და მათში მონაწილეობა
სამუშაო შეხვედრების ორგანიზატორი მასწავლებელი:
ამ აქტივობის ფარგლებში 1 კრედიტქულა მიენიჭება მასწავლებელს, რომელიც ორგანიზებას უწევს და უძღვება მინიმუმ 3 სამუშაო შეხვედრას.
ორგანიზატორი მასწავლებლის მიერ შეფასების ჯგუფისთვის წარსადგენი დოკუმენტაცია:
1. 3 სამუშაო შეხვედრის გეგმა (მიზნისა და თემატიკის/საკითხების მითითებით);
2. დასწრების ფურცელი თითოეული შეხვედრისათვის, ჩატარების თარიღის/დროისა და მონაწილეთა საკონტაქტო ინფორმაციის მითითებით.
მასწავლებლის შეფასების ჯგუფი განიხილავს და აფასებს სამუშაო შეხვედრის/შეხვედრების ორგანიზატორი მასწავლებლების მიერ წარმოდგენილ დოკუმენტაციას და იღებს გადაწყვეტილებას მათთვის კრედიტქულის მინიჭების შესახებ.
სამუშაო შეხვედრების ორგანიზატორი მასწავლებლის შეფასების რუბრიკა
სამუშაო შეხვედრების ორგანიზატორი მასწავლებლისთვის კრედიტქულის მინიჭება: სამუშაო შეხვედრის/შეხვედრების ორგანიზატორი მასწავლებლის შეფასების ჯამური ქულაა 12. მასწავლებელს მიენიჭება 1 კრედიტქულა, თუ ის დააგროვებს ქულათა ჯამური რაოდენობის მინიმუმ 75%-ს, ანუ მინიმუმ 9 ქულას.
სამუშაო შეხვედრების ორგანიზატორი მასწავლებელი:
ამ აქტივობის ფარგლებში 1 კრედიტქულა მიენიჭება მასწავლებელს, რომელიც ორგანიზებას უწევს და უძღვება მინიმუმ 3 სამუშაო შეხვედრას.
ორგანიზატორი მასწავლებლის მიერ შეფასების ჯგუფისთვის წარსადგენი დოკუმენტაცია:
1. 3 სამუშაო შეხვედრის გეგმა (მიზნისა და თემატიკის/საკითხების მითითებით);
2. დასწრების ფურცელი თითოეული შეხვედრისათვის, ჩატარების თარიღის/დროისა და მონაწილეთა საკონტაქტო ინფორმაციის მითითებით.
მასწავლებლის შეფასების ჯგუფი განიხილავს და აფასებს სამუშაო შეხვედრის/შეხვედრების ორგანიზატორი მასწავლებლების მიერ წარმოდგენილ დოკუმენტაციას და იღებს გადაწყვეტილებას მათთვის კრედიტქულის მინიჭების შესახებ.
სამუშაო შეხვედრების ორგანიზატორი მასწავლებლის შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმები
|
1
|
2
|
3
|
4
|
|
1 შეხვედრის მიზნის განსაზღვრა
|
თითოეული შეხვედრის მიზანი ბუნდოვნად
ან არ არის ჩამოყალიბებული; შეხვედრის აქტუალურობა არ არის დასაბუთებული.
|
თითოეული შეხვედრის მიზანი არასრულყოფილად
არის ჩამოყალიბებული; მიზნის აქტუალურობა არ არის დასაბუთებული.
|
თითოეული შეხვედრის მიზანი განსაზღვრულია,
თუმცა შეხვედრის აქტუალურობა საკმარისად არ არის დასაბუთებული.
|
თითოეული შეხვედრის მიზა-ნი მკაფიოდ
არის განსაზღ-ვრული; შეხვედრის აქტუალუ-რობა სრულიად ლოგიკურად არის დასაბუთებული.
|
|
2 შეხვედრაზე განსახილველი საკითხის/საკითხების
განსაზღვრა და მათი მიზანთან შესაბამისობა
|
შეხვედრაზე განსახილველი საკითხი/საკითხები
არ შეესაბამება მიზანს; ისინი ბუნდოვნად ან საერთოდ არაა განსაზღვრული.
|
შეხვედრაზე განსახილველი საკითხი/საკითხები
გასაზღვრულია, მაგრამ მეტწილად მიზანთან შეუსაბამოა.
|
შეხვედრაზე განსახილველი საკითხი/საკითხები
განსა-ზღვრულია და შეესაბამება შეხვედრის მიზანს; თუმცა, მიზნისა და საკითხის / საკი-თხების
შესაბამისობა საკმა-რისად არ არის დასაბუთე-ბული.
|
შეხვედრაზე განსახილველი საკითხი/საკითხები
მკაფიოდ არის განსაზღვრული და სრუ-ლად შეესაბამება შეხვედრის მიზანს; მიზნისა და
საკითხის /საკითხების შესაბამისობა გამ-ყარებულია შესაბამისი მაგა-ლითებითა და არგუმენტებით.
|
|
3 შეხვედრის ეფექტიანობა
|
შეხვედრაში მონაწილე მას-წავლებლების
შეფასების შედეგები და რეფლექსიები ადასტურებს, რომ შეხვედ-რები არ იყო ეფექტიანი;
ჩანს, რომმიზანი არ არის მიღწეული.
|
შეხვედრაში მონაწილე მას-წავლებლების
შეფასების შე-დეგები და რეფლექსიები ადასტურებს, რომ შეხვედ-რები არ იყო საკმარისად
ეფექტიანი; ჩანს, რომ მიზა-ნი ნაწილობრივ არის მიღწეული.
|
შეხვედრაში მონაწილე მასწავლებლების
უმეტესო-ბის რეფლექსიები ადასტუ-რებს შეხვედრების ეფექტია-ნობას; ჩანს, რომ მიზანი
უმეტესად მიღწეულია.
|
შეხვედრაში მონაწილე ყველა მასწავლებლის
რეფლექსიები ადასტურებს შეხვედრების ეფექტიანობას; ჩანს, რომ მიზანი მიღწეულია.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий